Wednesday 29 November 2017

Forex Aku


Aku amplificador Dunia Forex Ku Hari en el aku nak sambung bahagian I temporhari, sebab aku tak abis citar a lagi ari tu. Los hombres de la moneda de la moneda de Kelas Forex, pejam celik dah calumnian 3 bulan berlalu, dah penghujung rupa2nya. Banyak yang aku pelajari dan semangat untuk berForex semakin bertambah2. Dapat pula aku punya cikgu tu dulu keje tapi ler nie dah pun bohemio buat tiempo completo comercio nj jer. Nah kalu dia bole mustail kita nie tak boleh Aku percaya cakap dia de tu sebab dia de tu vida sempoi orangnya. Tu la bagusya, tak der ler berlagak sangat Tapi memang dalam kelas dia akan bakarkan estudiante semangat dia dengan retiro beneficio yang dia dpt masa trading. Berbalik kepada citar aku nie lak. Cikgu aku tu suruh buka demo akaun masa belajar dan dia cadangkan Broker FxPro dia de sebab diablo guna broker yg sama, hasta ahora tak der problema katanya. Masa dalam kelas pun kami gunakan corredor nie. Tapi aku niekan degusta sikit orangnya, aku tak kira nak buka gak cuenta real, baru syok sikit principal tu. Ungek kesekian kalinya aku daftar lagi akaun dengan LiteForex malasia RM100. Ingat nak depósito RM50 jer tapi marido lak suruh depósito RM100, así que sebab suami yg kasi luz verde, aku pun ikutkan jer. Por lo tanto selama aku belajar tu aku gunakan akaun real aku tu, estudiante manakala lain baik2 semua, ikut ckp cikgu guna Demo akaun. Masa mula2 belajar parte indicador memang seronok giler sebab setiap hari aku kutip beneficio jer. Dah nampak sedikit perubahan Berka minggu aku diajarkan dengan pelabagai indikator, así que aku rebanar la guna sinuerca, cari mana indikator yang sesuai. Seronok gak ler Tapi tu lah, langit tak selalu cerah, kalu perasaan tamak tu masih tak boleh dibujante, lupakan la niat nak berForex. Contoh macam aku nie, mula2 dah sedap kutip beneficio hari2, nah kau buka tamaño de la porción besar kena pula ada señal falsa, nangis ler. Tapi pe pe pengajaran demi pengajaran yang aku dapat. Por lo tanto, kawan2 kalu rasa nak comercio tengok berapa modal yang kita ada, kalu ciput tu jgn sekali2 buka mucho tamaño besar. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Ler nie, aku tengah preparar untuk concentrar betul2 comercio Forex dengan FxPro. Aku dah tekad nak depósito USD500 sebagai modal, aku cuma objetivo 20 pip sehari dan insyaallah aku yakin aku boleh. Dengan syarat: 1. Aku mesti lebih berhati2 2. Jangan tamak 3. Elakkan tamaño del lote besar, 0,1 pun dah cukup 4. Kawal emosi. 5. Comercio pada masa yang ditentukan. De acuerdo. Kita sambung lagi Prueba nak prueba indikator kat demo akaun dulu sebelum betul2 depósito USD500 tu. Peh, gyula del banyak tu, hati2 del kena. Insyaallah berkat dan doa suami aku akan berjaya. Matlamat aku kini cuma satu, principal betul2, kalu dah yakin aku pun nak berhenti buat tiempo completo kat rumah mcm cikgu aku tu. Jueves, 12 de noviembre de 2009 Emmmm. Apa aku nak tulis ari nie yer Sememangnya, aku dah tak, berminat lagi, dengan, Forex nie, geram. Benci Benci Benci Suami aku kadang2 tanya juga la pasal Forex nie, tapi aku malas dah nak layan. Sakit kepala jer fikir Mana tak nyer duito dah byk kuar nie, habuk pun tarak lg. Para la kalan kawan2 rasa nak principal Forex nie, baik fikir panjang2 dulu pergi la belajar dengan sifu2 tu dulu. Alkisahnya aku nie, rupa2nya dalam diam2 suami aku bertemu dengan sorang mamat nie. Principal nación principal de la moneda, Forex nie. Entonces, suami aku terus daftarkan aku. Bali unah suami cite kat aku. Aku cakap buat, nak, abiskan, duit, bayar, duit, yuran, kelas, forex, dah, tentacular, aku nie tak pandai, nak buat apa buang masa lagi. Tapi tu la suami aku tetap bagi galakan suruh juga belajar masuk kelas Forex. Dah tau tak pandai, nie la masanya nak pandai. Kata suamiku. Aku cakap, aku masuk kelas forex yuran sape nak bayar. Aku tak nak bayar Suami aku cakap semu dah diuruskan, aku cuma masuk jer kelas. RM150 sebulan..kelas malam sebulan 4 kali. Kira ok, tu Murah laa De todas formas. AMO U sebab todavía ayuda del bagi. Aku pun inicio kelas pertama pada bulan postura 02/09/2009, kelas inicio 9.30 malam pas sembahyang tarawih. Ramai gak ler yg datang Kira2 dekat 10 orang. Pompuan cuma 3 orang. Setiap rabu aku kena gi kelas malam. Aduh la Dah lama tak gi kelas, malas tu. Tapi yang paling menyedihkan daripada 10 orang, tau last2 tinggal berapa. Cuma 3 orang. Aku jer sorang pompuan yang setia. Tu maknanya dia orang semua tak faham leer apa benda FOREX nie. Kelas Forex. Emmm Taker ler susah sangat pun principal Forex nie rupanya. Cikgu pula sempoi giler. Kelas tak der rasa macam sangat formal, tak aburrido. Kira ok, tu Cikgu aku selalu cakap yang penting kalu nak principal Forex mesti. Baca kat bawah nie 1. Objetivo de la pipa 20 pips jer sehari. Dah cukup, jangan tamak 2. Kawal emosi masa comercial. PALING PENTING 3. Sabar, disiplin jangan tamak. INGAT TU 4. Bila masa nak comercio 5. Apa par nak comercio 6. Baca noticias kat Forex Factory 7. Faham indikator dan buat regla 8. Kena tahu qué tipo de comerciante es usted 9. Gestión del dinero 10. Buat jurnal diari, nanti senang Nak buat rujukan Cukuplah nie jer dulu. Nanti aku fikir lagi apa nak tulis Miércoles, 11 de noviembre de 2009 Forex, tapi masih tak berapa faham. Banyak pendapat mengenai Forex ini. Ada yg cakap principal Forex boleh jadi kaya, ada yang cakap Estafa, ada pula yang cakap boleh lingkup hidup. Entah la Macam-macam yang aku baca. Tapi bila macam-macam, kita, dengar y baca nie, ada satu perasaan lak untuk mencuba. Orang kata tak cuba tak tahu KISAH PERTAMA Apa lagi, aku pun, usha2, ler, nak tengok, corredor, mana yang, bagus, untuk, comercio, Forex, ini, last2 terjumpa, ler, LiteForex, Malasia. Tak buang masa, aku pun daftar jer ler masuk, ala bukan banyak juego de palabras USD1 pun dah boleh mula nak comercio. Senangnye trade dengan LiteForex Malasia nie sebab proses Depósito Retiro semua guna banco local. Tu yang penting tau berapa banyak aku depósito. Kih3x RM35 jer. Takut gak nak depósito byk2 nie sebab dah tau seguro lingkup pasal aku bukan tau apa2 retruécano, nak COMPRAR masa bila. Nak SELL masa bila. Indicador tu apa. Yang aku tau kot2 modales RM35 aku boleh jadi kaya. BERANGAN LER TU. Dah siap proses daftar, duit pun dah masuk, YM dirección LiteForex Malasia punya servicios al cliente pun aku dah guardar. Apa lagi Aku rasa dah cukup kot. Akaun pun dah aktif, apa lagi mula y prosa trading pertama. Semua par aku posición abierta. Nak kaya cepat ler katakan Kah3x. Entonces, apa yang berlaku. Apa lagi lingkup ler Mana tak nyer, modal ciput ada hati lak nak par principal de los byk. Padan ler muka aku Tamak sangat (TU SATU PENGAJARAN YANG AKU DAPAT). KISAH KEDUA El masaje de Aku es puas hati, daftar lagi akaun baru guna nama lain lak. Nama suami Konon2nya kot2 berkat guna nama suami berjaya pula. Suami memang tak tahu menahu juego de palabras pasal nie. Kali nie aku masuk modales lebih sikit, RM50. Kalu pulang modal tak peer, kalu lingkup dah rugi aku RM85. Mak oiii, banyak tu. Sebulan duit traducción belanja pun tak habis lagi Tak pe Aku cakap dalam hati, nak berjaya bukannyer senang. Semua nie kena lalui dulu. Aka lagi akaun pun dah aktif, mula ler el comercio de tapi kali nie aku berhati2 sikit, tak buka byk par. Belajar dari pengalaman pertama. Tapi yang bukkacau kali nie pasal ROBOREX lak. Nak tau apa ROBOREX nie. Konon2 kalu kita comercio guna robot nie lagi senang, robot jer yang analisa semua COMPRAR VENDER. Yang kita tau PROFIT. Pandai sungguh ler orang yang mencipta robot nie. Dan membodohkan newbie2 macam aku nie 2-3 hari dok memikir nak beli ke tidak, boleh ke percaya, baca testimonio mak oii, gila babi punya beneficio yang dia orang dapat. Bole percaya ker Tapi aku tekadkan dalam hati, buka en línea Maybank2u, zapppp. Fondo de transferencia kat penjual ROBOREX penipu nie. Terbang lagi RM97. Last2 apa yang aku dpt cuma manual untuk aku instalar sendiri robot tu dan aku kena en pc 24 jam kalu nak beneficio lebih. Memang bangang betul aku nie. Terperdaya lagi Por lo tanto kawan2 kalu nak beli robot2 ni, aku cadangkan JAUHKAN DIRI. Por lo tanto, apa cite trading kali kedua nie. Dipendekkan cite aku bankrup ler Kesimpulannya kalu tak der ilmu yang cukup tak pagador ler nak principal forex nie. Lupakan jer ler Baik simpan jer duit tu banco de dalam Tapi aku masih tak puas hati sebab kalu orang lain boleh kenapa aku tak boleh. Kat mana silapnya mesti ada silap. Así que aku kaji balik. Baca y baca lagi pasal Belajar Bermain Forex, ambil tahu pasal indikator y lain2 hal lagi ler. Aku cite kat suami, ingatkán suami nak hentam aku, rupa2nya suami bagi semangat lagi. Paling yang tak boleh aku lupa tu, akhir 2008 aku dan suami dapat duit beneficios de la empresa de bonificación. Kira banyak giler ler Masa tu memang terasa sungguh indahnyer dunia ini. Dapat duit terpijak campur dengan suami 14 bulan (bayangkán setahun lebih punya gaji). Pehhh hilang akal jap Memang indah Ops lupa, nak bagi, tau, aku, suami, keje, kat, tempat, yang, sama, pasah, makcik, kayoooo. Apa lagi suami ajak gi beli laptop. Selalu aku comercio kat oficina jer. Tu gamaknya tak berkat. Suami ajak aplica CELCOM de banda ancha. Emmm Nampak macam suami aku lak yang emocionado bila aku citar pasal FOREX nie. Por lo tanto, laptop dah ada, internet pun dah ada tapi hampeh betul ler pakai CELCOM banda ancha nie. Cobertura de la zona de cobertura de la zona, banggang betul ler oficial Celcom nie, kalu dah tau area aku tak der cobertura, jangan ler suruh aku daftar. Tapi apa nak buat, ada cobertura ker, tak der ker, terpaksa ler aku hadapi. Kalu aku nak terminar, duit lg nak kena porr psl masih dlm kontrak. Kalu sikit tak pe RM350 tu. Nangis jap. KISAH KETIGA Berbalik kepada de kisah Forex aku nie. Pasal masa tu duit tengah banyak, aku pun daftar akaun baru depositkan lagi RM100 dengan LiteForex Malasia. Dah berapa modal aku keluar kat dari awal semata2 untuk Forex nie, satu sen pun tak pulang modal lagi nie. Tapi aku masih tak puas hati Aku mesti cuba dan cuba lagi Mesti ada salah kat mana2 tu. Aku kena usaha juga Tapi yang sedihnya, walaupun aku rasa ilmu dah cukup dengan hanya membaca dari kisah2orang yang berjaya, bagaimana membaca indikator. Tapi rupa2nya aku masih lagi tewas dan aku masih belun layak untuk menceburi dunia Forex ini. Tak salahlah kalu kerap aku membaca dan menasihati semua newbie mencuba Demo Akaun dahulu. Tapi aku tak nak Sebab bagi aku buang masa dengan bermain demo akaun nie. Bukan apa kalu rugi aku pun tak kisah, kalu beneficio pun aku bukan dapat duit tu. Por lo tanto bagi aku lebih baik bermain dengan akaun real. Cuma inilah semua perkara yang aku kena hadapi. KERUGIAN DEMI KERUGIAN. Tolongggg. Tensen Yang pálido menyayat hati ialah suami aku tu. Tiap2 hari pasti dia akan bertanya aku pasal Forex tu, untung ker rugi ker. El último 2 aku cakap dengan el dia AKU BENCI FOREX. TAK NAK INVOLVEN DENGAN FOREX LAGI. Sedih lak mengenangkan nasib aku nie. Beratus ringgit aku dah abis pasal Forex tapi satu sen pun aku tak dapat apa2. Penipu betul or orang yang cakap principal Forex boleh jadi kaya raya. Punah impian aku Emmmm Nanti aku sambung lagi kisah seterusnya. Tread: Cerita Forex Aku - Novato OK kita sambung lagi. Maka sejak dari bulan noviembre 2008 aku belajar dan terus belajar pasal forex melalui internet. Aku pun buka cuenta demo, dan terus trading Pergh. Mak bapak payahnya Mana nak kenal nama2 dan signifikan candelero pastu kenal lak ngan indikator2. Semuanya aku tampal carta kat, memang meriah sungguh carta aku Macam bunga api Kalau setakat garisan tu toksah cakap LAH, línea macam TNB, berselirat Tapi SO GAK berkali2 ntah Bila de Dapat pips jer, Suka Bukan principal, ingatkan dah mula NAK terrer TAPI bila kena pico . hampeh Akaun demostración aku Banyak merah dari Hijau Menambahkan kemeriahan warna Warni Aku gi balik jumpa primo aku Dia kata aku mesti tratar de demostración akaun tu Selama sekurang2nya 6bulan hingga setahun Lagi Mesti cuba dapatkan 80 correcto todo el tiempo Dalam hati aku, mana tahan NAK tunggu lama ma , Aku nak cepat kaya Por lo tanto aku angguk jer Balik unah, aku trade lagi. Merah lagi Comercio lagi merah lagi. Sampai aku fed-up tahap gaban Foro de Macam2 aku masuk, nak belajar pasal intipati forex memorex nie. Betul cakap primo aku Lagi banyak aku tahu Sebenarnya lagi banyak yang aku tak tahu PeningPening. Mcm kisah aku juga nie .. nak kaya cepat hehehehe .. samb bro. Tak sabor nak tau citer selanjutnya Naper tak belajar ngan primo je. Klu dia dah boleh beneficio selalu. Mesti sistem dia dah ok. Tapi klu bagi org lain jadi tak ok, aku rasa, aku nampak 1 je. Takde disiplin atau signo tak keluar lagi dah tirar gatillo. . Itu lah masala pada aku Pastu nak kaye cepat Kecik kecik principal de la porción. Leceh Lambat kaye (tapi pada aku) lote principal kecik kecik pun selalu juga ganancias tapi lambat skit kaye lah.) Morpheus. Esta es tu última oportunidad. Después de esto, no hay vuelta atrás. Usted toma la píldora azul, la historia termina. Te despiertas y crees. Lo que quieras creer. Usted toma la píldora roja. Te quedas en el país de las maravillas Y te muestro lo profundo que es el agujero del conejo. Pipita Fecha de Ingreso Apr 2009 Mensajes 12 Acciones de FXO 0 FXO Bonus 0.000 Agradecimientos 0 Agradecido 0 veces en 0 mensajes Cerita Forex Aku - Novato Assalamualaikum Aku ingat takde orang yang nak baca cerita aku. De todos modos terima kasih kerana sudi membaca historia aku nie Ok. persoalan: - kenapa tak tania jer kat primo aku nie Sebenarnya berbuih mulut aku bertanyakan ilmu dia, sampai DIGI juego de palabras Untung giler sebab aku selalu recarga tipon NAK llamada de diámetro Setiap kali dia jawab Akan: - quot Kau kena MERASA sendiri Nikmat dan sengsara principal nie divisas , Baru kau boleh belajar dari pengalaman sendiriquot quotAku nak kau kenal MC (llamada de margen), kenal emosi kau dan kenal diri kau Pergh. Panasnya Telinga aku Apa kena mengena Emosi aku lak Dalam hati kecik aku berkata: quot Alah mentang2 dah kaya, kau kerek ehquot Aku kata lagiquot Kau cuota de ler pair2 comercio Yang Kau, bila kau beli / jual kau sms kat aku, aku juego de palabras Ikut jer, Kan senangquot Apa jawapan dia: - para la cámara de Kalau el baile de la palmada del baile de la palmada de la bola del kau de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bici de la cámara del baile de la playa del bikin. Meluap2 ginjal aku En este momento, no hay ningun comentario. (Error .. gran ERROR) - hah, kan bab emosi tu Emosi yang tak terkawal. Setiap kali dia akan jawab: - kau kena merena sendiri nikmat dan sengsara principal forex nie, baru kau boleh belajar dari pengalaman sendiriquot quotAku nak kau kenal MC (llamada de margen), kenal emosi kau dan kenal diri kauquot Betul. Betul Betul Seta orang pengalaman dia berbeza Saper makan tom yam, diá terasa pedas (pinjam ayat Halzu) quot Alah mentang2 dah kaya y kau kerek ehquot Tak berapa setuju. Mungkin ayat dia mcm kerek tapi sbb dia dah rasa bagaimana sengsaranya nak comercio forex jika tak ada ilmu pengetahuan yg cukup serta margen yg cukup. Sebaiknya dengar apa yg dia maksudkan que bukan cepat hangin atau ingat diá kerek, berlagak dsb. Org suka dengar cereza bagaimana seseorang tu berjaya tapi taka berapa nak dengar cereza bagaimana sengsaranya dia sebelum berjaya. Apa jawapan dia: - para la cámara de Kalau para el bingo de la palmada de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola de la bola. Betul Betul Setengah orang nak amik jalan singkat. Ikut orang trade tapi diápa lupa kawan tu punya margen de berapa besar, diari sendiri punya margin berapa besar. Sekali kawan dia untung, diri sendiri SO. Kenapa Llamada de margen sbb. Huehuehue Indicador utk lihat requisito de margen / apalancamiento / propagación / servidor tiempo (bg anda yg kenapa hairan no suficiente dinero) - descargar sini atau rujuk laman web. Pada yg ingin verificar akaun, TOLONG la baca enlace ini U punya nasi makan, dia punya nasi dia makan. Fecha de Ingreso Apr 2009 Mensajes 12 Acciones de FXO 0 FXO Bonus 0.000 Agradecimientos 0 Agradecido 0 veces en 0 mensajes Cerita Forex Aku - Newbie Aku dapat pengajaran aku Yang pertama. Emosi Así apa jadi seterusnya, de nuevo a la mesa de dibujo Aku cuba untuk mendapatkan ilmu yang lebih. Dari foro2, rujuk merujuk pada artikel2 dalam internet. Señal del bab, indikator. Análisis teknikal (TA), análisis fundamental (FA). Asistente experto (robot EA atau) dan macam2 lagi. (Nasib baik gak Inglés aku ok) sebab kebanyakan nya dalam bahasa Inggeris. Semua nie aku baca y ulang kaji berkali2, pastu tu practica kat demo akaun Apa hasilnya Dari pengamatan diri Sendiri, rasa2nya ada peningkatan Graf nivel de confianza aku naik sikit. Bulan abril de 2009, dengan penuh confidennya, aku se puso en marcha Aku depósito USD450 dan malam tu gak aku comenzar a operar. Cuenta estándar (nak cepat kaya lah katakan) Pergh. Betul cakap primo aku tu Khususnya bab emosi Dada nie sentiasa berdegup degap bila tengok candelero melonjak2 macam cacing kepanasan dalam carta Kalau dia ikut rentak kita tak gak, nie dia melilau arah bertentangan Fuhhhhhhh. Jangan buat principal bro. Boleh berpeluh beb, bila ada, otai2 yang kata: quotTrading demo ngan trading live pakai duit sendiri. Lain wooooh Jauh berbeza Masa de apa yang kita belaja masa demo akaun ngan apa yang kita buta masa trading en vivo. Semuanya bercelaru. Dek emosi. Aku masa tu. Sentiasa cemas Resultado del primer día de negociación: - Untung 80 pip. Tapi Esoknya Lain cerita Memang benar, bila ada otai2 yang kata: quotTrading demostración ngan trading live pakai duit sendiri. Lain wooooh Jauh berbeza Masa de apa yang kita belaja masa demo akaun ngan apa yang kita buta masa trading en vivo. Semuanya bercelaru. Dek emosi. Aku masa tu. Sentiasa cemas petua. Buang air besar sebelum comercio. Hehe nanti waktu comercio kurang lah perasaan cemas jeje. Kadang2. Ada yang sanggup tahan tu huehue memang peluh beb kalau tahan2 ni autor, y la Teoría del Creador de W. s Point. Todos los derechos reservados. El eslabón perdido en Fibonacci Trading quotThose que están familiarizados con este negocio y la industria puede ver y sentir la diferencia de Aku dapat pengajaran aku yang pertama. Emosi Así apa jadi seterusnya, de nuevo a la mesa de dibujo Aku cuba untuk mendapatkan ilmu yang lebih. Dari foro2, rujuk merujuk pada artikel2 dalam internet. Señal del bab, indikator. Análisis teknikal (TA), análisis fundamental (FA). Asistente experto (robot EA atau) dan macam2 lagi. (Nasib baik gak Inglés aku ok) sebab kebanyakan nya dalam bahasa Inggeris. Semua nie aku baca y ulang kaji berkali2, pastu tu practica kat demo akaun Apa hasilnya Dari pengamatan diri Sendiri, rasa2nya ada peningkatan Graf nivel de confianza aku naik sikit. Bulan abril de 2009, dengan penuh confidennya, aku se puso en marcha Aku depósito USD450 dan malam tu gak aku comenzar a operar. Cuenta estándar (nak cepat kaya lah katakan) Pergh. Betul cakap primo aku tu Khususnya bab emosi Dada nie sentiasa berdegup degap bila tengok candelero melonjak2 macam cacing kepanasan dalam carta Kalau dia ikut rentak kita tak gak, nie dia melilau arah bertentangan Fuhhhhhhh. Jangan buat principal bro. Boleh berpeluh beb, bila ada, otai2 yang kata: quotTrading demo ngan trading live pakai duit sendiri. Lain wooooh Jauh berbeza Masa de apa yang kita belaja masa demo akaun ngan apa yang kita buta masa trading en vivo. Semuanya bercelaru. Dek emosi. Aku masa tu. Sentiasa cemas Resultado del primer día de negociación: - Untung 80 pip. Tapi Esoknya Lain cerita hahaha. Betul tu 2 ª vez aku se puso en marcha dengan modales usd500 pakai robot ea martiangle buatan sendiri (prueba de nuevo 1999, mmg cun giler.) Bila ejecutar je 1er día tu. Masa asiática abierta. Dapatlah beberapa pip Mmm oklah Pastu bila london je abierto. Dia sudah inicio tendencia..dia ir tendencia, takmo reverse reverse. Tak senang duduk aku kat kerusi Kejap tutup terminal. Kejap bukak balik. Bertambah tambah lagi Huhuhu Último ultimo aku cerrar je. Jahanam separuh dari modal aku. Mmg klu pakai duit sendiri bila para el comercio lawan arus. Tak senang duduk. Nasib baiklah duit aku sendiri Los préstamos de compra de los préstamos de los principales préstamos de divisas. Mal de la cámara de la cámara de la cámara. Mau taknyer Tiap kali tambah - ve pip, dia doblekan lagi. Laju je nak SO inilah penangan martiangle. Primo primo ko tu Aku rasa dia nak ko rasa perit untuk berjaya. Mungkin dia tak setúju klu ko terus berjaya. Ka kena lalui macam dia jugak Jatuh byk kali baru berjaya Morfeo. Esta es tu última oportunidad. Después de esto, no hay vuelta atrás. Usted toma la píldora azul, la historia termina. Te despiertas y crees. Lo que quieras creer. Usted toma la píldora roja. Te quedas en el país de las maravillas Y te muestro lo profundo que es el agujero del conejo. Betul. Betul Betul Seta orang pengalaman dia berbeza Saper, makan, tom yam, dia terasa, pedas, (pinjam ayat Halzu) Tak, berapa setuju. Mungkin ayat dia mcm kerek tapi sbb dia dah rasa bagaimana sengsaranya nak comercio forex jika tak ada ilmu pengetahuan yg cukup serta margen yg cukup. Sebaiknya dengar apa yg dia maksudkan que bukan cepat hangin atau ingat diá kerek, berlagak dsb. Org suka dengar cereza bagaimana seseorang tu berjaya tapi taka berapa nak dengar cereza bagaimana sengsaranya dia sebelum berjaya. Betul. Betul Betul Setengah orang nak amik jalan singkat. Ikut orang trade tapi diápa lupa kawan tu punya margen berapa besar, diariamente enviar margen margen berapa besar. Sekali kawan dia untung, diri sendiri SO. Kenapa Llamada de margen sbb. Huehuehue ha 100000 setuju. Petua Buang air besar sebelum comercio. Hehe nanti waktu comercio kurang lah perasaan cemas jeje. Kadang2. Ada yang sanggup tahan tu huehue memang peluh beb kalau tahan2 ni ni kalu masuk raja leyak mesti peserta lain x bleh menang. jajaja. Betul tu 2 ª vez aku se puso en marcha dengan modales usd500 pakai robot ea martiangle buatan sendiri (prueba de nuevo 1999, mmg cun giler.) Bila ejecutar je 1er día tu. Masa asiática abierta. Dapatlah beberapa pip Mmm oklah Pastu bila london je abierto. Dia sudah inicio tendencia..dia ir tendencia, takmo reverse reverse. Tak senang duduk aku kat kerusi Kejap tutup terminal. Kejap bukak balik. Bertambah tambah lagi Huhuhu Último ultimo aku cerrar je. Jahanam separuh dari modal aku. Mmg klu pakai duit sendiri bila para el comercio lawan arus. Tak senang duduk. Nasib baiklah duit aku sendiri Los préstamos de compra de los préstamos de los principales préstamos de divisas. Mal de la cámara de la cámara de la cámara. Mau taknyer Tiap kali tambah - ve pip, dia doblekan lagi. Laju je nak SO inilah penangan martiangle. Primo primo ko tu Aku rasa dia nak ko rasa perit untuk berjaya. Mungkin dia tak setúju klu ko terus berjaya. Ka kena lalui macam dia jugak Jatuh byk kali baru berjaya .. por el año 1999 -2009. Dah lama tu bro Dah boleh taraf guru ni Disclaimer 2005-2016 copy FXOpen Todos los derechos reservados. Varias marcas registradas de sus respectivos propietarios. Advertencia de riesgo:. La negociación en el mercado de divisas implica riesgos sustanciales, incluida la posible pérdida completa de fondos y otras pérdidas y no es adecuado para todos los miembros. Los clientes deben hacer un juicio independiente sobre si el comercio es apropiado para ellos en función de su situación financiera, experiencia de inversión, tolerancia al riesgo y otros factores. FXOpen Markets Limited. Una empresa debidamente registrada en Nevis bajo la compañía C 42235. FXOpen es miembro de la Comisión Financiera. FXOpen AU Pty Ltd .. una empresa autorizada y regulada por la Comisión Australiana de Inversiones (ASIC). AFSL 412871 ndash ABN 61 143 678 719. FXOpen Ltd., una compañía registrada en Inglaterra y Gales bajo la compañía número 07273392 y está autorizada y regulada por la Autoridad de Conducta Financiera (previamente, la Autoridad de Servicios Financieros) bajo la firma FCA número de referencia 579202. FXOpen no proporciona servicios para residentes de los Estados Unidos. Todos los horarios son GMT. La hora actual es: 01:10 PM. Abr 2011. Aku mula terjebak dengan dunia memorex. Cuma sayangnya aku tidak memulakan penglibatan aku dalam bidang ini dengan mencari seseorang yang dapat aku jadikan mentor untuk menjadikan aku seorang Forex Trader .. Aku ingat lagi posición abierta aku yang pertama, waktu itu di Easy Forex. Terus jer guna cuenta real. Dalam hati. 8216demo tak mainla8217. Klik jer. Pérdida USD60. Padan ngan muka aku. Aku teruskan juga percubaan. Tapi selecciones berkali kali margen de llamada. Barula terasa nak cari Sifu minta tujuk entreabierta .. Julai 2008. aku join kelas apprenti RapidFXCapita l. Belajar básico jer. Adaler sedikit perubahan. Tapi masih lagi kena Margen de llamada. Aku redah juga walaupun teri rugbi setiap bulan lebih RM RM 10008230 Dis 20088230 aku da tak boleh tahan. Aku unirse a la comunidad de Angerik Mall Shah Alam. Kelolaan Sifu Roslan. Successinforex. blogspot / Tunjuk ajar beliau memang cukup claro. Kalu sapa nak pergi kelas nih. Aku sokong penuh Sejak itu aku dapati que negocia aku semakin membunuh. Tak sampai seminggu equidad sudah doble. Wah. Wah sudah boleh berangán jadi olang kaya ini macam. Tapi apakan daya. USD belum jadi RM. Aku didatangi margen de llamada lagi. Malam 4 jun 2009 kerana terlalu aku tertekan. Dopod 385 dan el handphone bini aku hancur aku hempas. Nasib baik aku tak pecahkan cerrín kereta Di tarikh itu juga tersedar. Bahawa selama ini aku sudah jauh tersimpang dari konsep Forex Trading yang sebenarnya. Aku gagal mengawal perasaan tamak dan baran .. Syukur pada Allah8230 kerana menyedarkan aku dari sikap comercio yang seumpama berjudi yang memudaratkan. Kini aku kembali seperti mana aku bermula dahulu, el comercio de daneses rasional dan gestión del dinero yang sepatutnya .. Kepada trader semua. Percayalah Jangan mencuba apa yang aku cuba buat .. Recuerda. Somos comerciante no jugador Kenapa aku kata macam atastu. Cuba baca disiplin comercio yang diserapkan oleh Bro kita sorang nih. Aku pon sokong sapa nak ikut cara dia. Atlantisforex. blogspot Perkara tergila yang pernah aku lakukan ialah menampor budak kecik dalam gambor nih sebab mengacau aku comer el comercio. Sampai sekarang aku rasa bersalah. HALAMAN Tempat Sembang .. Tempat Bagus Untuk Trader

No comments:

Post a Comment